L2D Garaż

BMW E30 WHITE-RED

  • Silnik: 4.4 V8 – M62B44 o mocy 286KM

  • Chłodnica z 2.4 diesla z jednym wentylatorem

  • Układ wydechowy przelotowy

  • Bezpieczny aluminiowy zbiornik paliwa

  • Skręt by Wilu Motorsport, magiel E36, wspomaganie elektryczne, chłodnica płynu wspomagania, zwiększony skręt, negatyw kół przednich, szybko odbijająca kierownica

  • Hydrauliczny ręczny Swagier na osobnym układzie

  • Camber plates Swagier

  • Zawieszenie K&W Competition wersja Drift do E30

  • Dyfer spaw z E34 3.45

  • Pełna klatka bezpieczeństwa z zastrzałami do kielichów

  • Body w większości z laminatu: drzwi, maska, błotniki, zderzaki

  • Szyby poliwęglan

  • Fotele Sparco, Pasy 4-punktowe OMP

  • Kierownica OMP

BMW E30 BLACK

  • Silnik: 4.4 V8 – M62B44 o mocy 286KM

  • Customowa chłodnica wentylatorem

  • Układ wydechowy przelotowy

  • Bezpieczny aluminiowy zbiornik paliwa

  • Skręt by Wilu Motorsport, magiel E36, wspomaganie elektryczne, chłodnica płynu wspomagania, zwiększony skręt, negatyw kół przednich, szybko odbijająca kierownica

  • Hydrauliczny ręczny Swagier na osobnym układzie

  • Camber plates Swagier

  • Zawieszenie MTS-technik

  • Dyfer spaw z E34 3.45

  • Pełna klatka bezpieczeństwa z zastrzałami do kielichów

  • Body E30 M3 z laminatu: drzwi, maska, błotniki, zderzaki

  • Szyby poliwęglan

  • Fotele Mirco XL, Pasy 4-punktowe Takata

  • Kierownica OMP

BMW E46 BLUE

  • Silnik 2.5 – M50B25 o mocy 192KM

  • Chłodnica oryginał E46

  • Układ wydechowy przelotowy

  • Seryjny zbiornik paliwa

  • Skręt by Wilu Motorsport, magiel E36, wspomaganie elektryczne, zwiększony skręt, negatyw kół przednich, szybko odbijająca kierownica

  • Hydrauliczny ręczny Swagier na osobnym układzie

  • Camber plates Swagier

  • Zawieszenie MTS-technik

  • Dyfer spaw

  • Pełna klatka bezpieczeństwa z zastrzałami do kielichów

  • Body w oryginale

  • Fotele Mirco, Pasy 4-punktowe Takata

  • Kierownica OMP